14. okt. 2008

Is it possible for the world to look this way forever?


Savna ikkje du sommerferien?
Eg gjør.
Dei fleste dagane av sommerferien tilbrakte eg sånn som eg har skreve her (til Kristoffer, lillebroren til Monica, vell å merke). Det var deilig.

Men alikavell, tenk på feks. alle du har blitt kjent med no som du ikkje kjente då? Rart.
Folk du ikkje visste kem var en gang er plutselig blitt en av dei du ler mest med i løpet av en skuledag. Eller folk du mislikte fordi du hadde hørt rykte om at dei hadde gjort det og det er plutselig blitt den personen du helst vil samarbeide med i timane. Eller den personen du var bestevenn med i barnehagen har blitt en du ikkje forstår deg på, og dei du mislikte når du var liten er blitt av dei du gjerne låner penga til i friminutta.
Rart.
Men eg lika det, det gjør eg!

Anyhow; I dag fikk eg vite at eg skal ha en muntleg (!) naturfag prøve på torsdag, og så skal vi ha geografi prøve på fredag. Og så har eg lyst å gjøre et engelsk prosjekt før uka er omme.. Og eg tar det med ro. Eg er maksimalt avslappa akkurat no, faktisk. Og det komemr eg til å hate meg sjøl for når det kommer til onsdags kveld.

Ellers så har Helene frista meg, og eg har bestemt meg for å lage sjokolade mousse. Og den skal eg spise mens eg ser Hotell Cæsar! Eg gleda meg allerede.
Eg må sei at eg trur tirsdag er en av yndlingsdagane mine, virkelig. Det er deilig å ha fri heile ettermiddagen!
+ At eg har huset for meg sjøl i utallige tima.

Ha en fin ettermiddag!!

love gurthi.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Shit..jeg savern også sommeren =/ Tenkt over at hvis det ikke var for sommerferien hadde vi aldri ramla over hverandre? =D

Guro sa...

Off, tenk på det ja!!!!

Helene sa...

Såg den like fin ut som min ?:):)

Guro sa...

Njaaaa, nei :(