15. okt. 2008

j-j-j-JESUS!

[D] [G] [G] [A]
It's October again leaves are coming down
[D] [G] [G] [A] [G]
One more year's come and gone and nothing's changed at all.


Bare sånn.. Om du lurte på ka eg driver med om dagane!
(om du ikkje forsto det, så spiller eg den sangen på piano, og synger)
Tenkte eg bare skulle legge inn en lyd og fortelle deg at eg lever i beste velgåande etter å ha forberedt meg i X antall tima til naturfagprøve i mårra. Jadda!
Og i mårra skal vi ta klassebilde(MIDT i fritimen/studietimen.. går det an!?). Det skal på bloggen.

Eg leste nettopp bloggen til Kjetil & Sveining, og eg savna FUSK eg.
I _heart_ 10A

And nothing's changed at all

love gurthi.

2 kommentarer:

Marita sa...

Sånn ser det ut når 10a skal gjere matte :)

Savna gamle klassen eg og <3

Guro sa...

Jess, rett før tentamen :)