8. okt. 2008

No skriver eg fort



I dag stod eg opp alt for seint.
Av en eller anna grunn har eg ikkje vert gjennom det veldiskuterte jetlaget enda. Og eg antar at det kanskje er fordi at eg fortsatt 'lever' i amerikansk tid. Eg legger meg så seint som mulig. Ta feks i gårkveld; då satt eg på msn å snakka med Marita til klokka blei ca.. 12? (I know, bad girl Guro!!). Og etter det begynte eg å rydde rommet. Og sovna i halv 2 tida.
Så sover eg så lenge som mulig, til tidligst 12PM.
No kan vi trekke fra 7 tima! You see? Eg lever nesten i amerikansk tid enda. Eg snu døgnet.
Om du lurer på om eg blir med ut en kveld/natt/grytidlig morgen er svaret sannsynligvis NEI, for akkurat no konsa eg på å snu døgnet tilbake sånn som det var for 3 uker sida.

I dag har eg vert i Førde med Paul Den Lille(fordi yndlingsfargen hans er oransj), og vi har gjort om trent alt som er å gjøre i Førde =.. INGENTING!
(Det er forresten Paoló/Pevl sin feil at det grufulle bildet ligger øverst i innlegget. Han tvinga meg til å google mile high)
Så dro han på grytten, og eg på bigbite. Kul plass å henge, eller hur!?
Og eg fikk kyss heim i Maxitaxi, gratis! hoho.

No nettopp fant eg ut at eg skriver fortare når eg er glad enn når eg er.. ikkje glad.
Som sagt; No skriver eg fort.

Og eg savna Savannah.
Og, eg tenker på å ta neste skuleår i USA. Det er ingen andre enn megsjøl som kan presse meg til å gjøre det.

love gurthi.

Ingen kommentarer: