12. okt. 2008

Now you got what you wanted, can I get what I want?

En sjuk dag.
I dag når eg våkna var eg tett i både hals og nase, og .. bare overalt. Eg hata å våkne når det er sånn.
Så rydda eg, og det har eg egentlig gjort mesteparten av dagen. Tru det eller ei!
Så kom Monica på besøk, og vi gikk en laaang tur, før vi endte opp på dørstokken til Sunniva, og fikk ho med oss bort i et busskur.
Så gikk eg heim og spiste middag, før eg gjorde meg klar for kino med Paul.
Vi såg KUNG FU PANDA, som var en stortsett underholdande film :)
Så blei vi sittande overalt å prate før eg fulgte Paul til firda billag.
.. Eg var egentlig fast bestemt på å gå opp til pappa, kanskje få lada telefonen litt og slappa av før eg gikk heim, men eg overbeviste meg sjøl om å gå heile veien heim. Ettersom at eg lika å gå i regnet. Aleine, vell å merke.
Emo.

Og når eg kom heim hadde eg huset for meg sjøl, som var meir enn en smule deilig. Eg fikk tatt en god, lang og varm dusj, laga meg en kopp te og varma nåken skillingsbolla.
En smule deilig, ja.

No har Småen lagt seg godt til rette på fanget mitt, og vi skal se House! Eg har nemlig kjøpt sesong 2, og lånt sesong 1!!!!!!!!!!!!
(en sånn.. ting du skal ha i bilen som eg og
Savannah såg på Urban Outfitters. Vi lo, og ho
kjøpte den til bilen sin)


Det verste med den dagen her var egentlig at eg fikk sannheten slengt rett i trynet.

love gurthi!!

Ingen kommentarer: