2. okt. 2008

Obamarama, småfly og tivoli

Sååå, ja.

Eg ligger i senga på rommet til Savannah, og Savannah ligger på sofaen i stua uttafor (det er en skalgs åpen vegg mellom dei to romma..). Når alarmen går av om morningen pleier eg å sette meg opp i senga, se på Savannah helt ho setter seg opp, og spretter ut av sogaen. Og in på rommet for å skru av alarmen.
Ja, så lat (til de grader!) er eg.
MEN i dag reiste Savannah seg fra sofaen, og kom å la seg i senga (legg merke til at det er ei dobbelseng) istedenfor. Det var grrreat.
(Kan eg skrive det uten å høre lesbisk ut?)

MEN, eg og har jo dobbelseng. Men halve den er Sunniva si!

Eg skal fortelle deg en hemmelighet eg!
Savannah har fått seg kjæreste! Og eg har vert vitne til heile greia! Kor koselig er ikkje det kanskje?!

Savannah + Garrett

I kver har vi vert på nåke tivoli greier (knytta til 'the oktoberfest'), det var Savannah&Garrett, Becca&Zach, meg&Allison.
Så som du kanskje skjønna var Allison meir eller mindre min date for kvelden.
Og Allison er. Vi bare ler. Det er flott!
Ho sa: Soo, is it anything missing here, that you have in Norway? Like, do you miss anything?
Eg svarte: Well, uuh. My friends of course, and my dog!

Men serriøst, om eg kunne hatt Monica og Sunniva og Marita og Småen her, så hadde eg ikkje hatt nåke problem med å bli værande.
Det er skummelt!

Soyeah; eg har flydd mini-fly i dag! Ohg med 'flydd' meina eg at EG fikk styre/kjøre/fly det!
Hah, SUCK ON THAT!

Anyway, tilbake til 'tivoliet'. Eg og Allison blei med dei andre på en ccrraazzyy karusell. Vi mista all tyngdekraft. Det var.. ekstremt.
Og når du gikk av den var det som å være full for første gang.. trur eg! Eg veit jo ikkje nåke om det :)

I går sovna vi fra Juno, så no skal vi se resten!

God natt/dag!

FORRESTEN; Vi var downtown å såg Obama i dag! Det ga meg frysninga.
yes we can!yes we can!yes we can!yes we can!yes we can!yes we can!yes we can!

love gurthi (&Savannah)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, for ein utfyllande rapport om flyturen:)

Var Obama sexy?

Virka som om du har det veldig travelt, har du det, eller berre virka det sånn?

Sunniva sa...

Veit du ikkje?

Så gøy du har det. Buhuhuh!

Guro sa...

Ja, VERSEGOD!

Eg har det veldig travelt.. Eller, ikkje rtavelt. men det skjer saa mange kjekke ting heile tida saa eg vil ikkje bruke opp tida mi her paa aa sitte paa daten. Do you mind? :)

Anonym sa...

Har du spelt LaCrosse ?!?!?? :-D