11. nov. 2008

GossipGirl abstinens


No har eg sett Gossip Girl -reklamen på TV norge alt for mange ganga, og eg lengta etter å se rikmannsungane rote seg oppi alt mulig dumt og uvensentlig. Og gjett ka, i dag har eg plana om å gjøre nåke med det!
Jupp, i dag skal eg gjøre naturfag lekser, gå tur med Småen og se TO Gossip Girl episoder. Eg føler meg flink allerede.

Eg gidder ikkje beklage for lite blogging, eg har dårlig samvittighet og dåke veit det :)

PS! Vi har bytta plasser i klasserommet, og eg sitter ikkje lenger med Viggo, og eg sitter ikkje lenger langt bak og eg sitter ikkje lenger inntill veggen. Eg sitter med Joakim (har Lars bak meg, heldigvis.. Som forresten sitter med Marge (?) Simpson/Georg), helt framme nesten og midt i klasserommet.
Ja, eg savna Viggo.

love gurthi

Ingen kommentarer: