27. nov. 2008

Hafstad

No sitter eg på biblioteket med Andrea, og eg planlegger å ta for meg positive og negative sider med Hafstad: (rød fordi eg er glad i skulen min)
Positive:
- Lange friminutt (det kommer eg tilbake til)
- Bra miljø
- Flinke/kreative lærera
- tilgang til trådløst nett overalt
- dataer overalt
- Overkommelig med lekser
- Knas utsikt fra klasseromsvinduet
-
Negative:
- Lange friminutt (nok en gang kommer eg tilbake til det)
- Kjedelige naturfag timer
- Uforståelige mattetimer
- Kjedelig biblotekar...
- For mange norsk innleveringer
- Overveldane norsklærer

Lange friminutt:
i dag er det torsdag, og i dag har vi bare dobbel timer. 2 t Geografi, 2 t spansk, 2 studie (les: fri) timer og til slutt 2 timer naturfag.
No er vi ferdige med spansken, og klare for to studie (igjen, les: fri) timer, og vi har nettopp fått vite at naturfag læreren ikkje er her i dag. MANDROR har vi 4 timer fri MANDROR har vi fri resten av dagen! MANDROR burde vi få dra heim!.. Er du enig så langt?
Men så har det seg sånn, skjønna du. At det kommer en mann i begynnelsen av naturfag timen (Som ikkje kommer til å ta sted) og registrerer oss... Lange friminutt kan være kjedelige, og forresten.
You get my point, don't you?

Ka skal man bruke 4 studie (les: fri) tima til?
Eg har planlagt:
- Gjøre geofag lekse til imårra
- komme ajour med naturfagplanen (... som om det kommer til å skje uten Viggo)
- ha en alvorlig samtale med Kristina og Tore.
- .. og så skal eg snylte av andre si leksetid :)

Eg vil til Milano.
Ha en fin dag, CIAO! love gurthi.

Ingen kommentarer: