24. nov. 2008

Sint

Eg er sint fordi at eg har hatt stygt vondt i magen i heile dag.
Eg er sint fordi eg fikk dritdårlig tilbakemelding på en dritdårlig stil.
Eg er sint fordi eg synger en sang på TYSK! : Das Veilchen.
Eg er sint fordi mandags ettermiddag er stress.
Eg er sint fordi det ikkej går nåke bra på TV.
Eg er sint fordi Rolf hadde bombandert gangen med våte klær... (og gjett kem som måtte rydde?)
Eg er sint fordi internettet er treigt.
Eg er sint fordi vi skal ha norskprøve.
Eg er sint fordi vi skal ha spanskprøve.
Eg er sint fordi helga er slutt.
.. Mandror; eg er sint på mandag.
Det er eg alltid.

Har du forresten lagt merke til at eg har fått en fetish for å skrive lister?




No skal eg SÅ;
1. Gå en tur
2. Høre på Drillpikene
3. Høre på glad-musikk
4. Drikke Oboy
5. Se en House episode.
love gurthi.

Ingen kommentarer: