14. des. 2008

Trygt

Veit du ka som er tryggast av alt, nesten?
Stallen.

Ingenting er tryggare i stallen. Eg har egentlig aldri tenkt på stallen på den måten før, men det er jo faktisk der eg har bygd opp all sjøltillit. Det kan hende det er en vågal (Når blei det ordet en del av mit tordforråad?!) påstand, men eg påstår det!
Det eg huska best fra 7-8-9 klasse åra, det er dei helgene, dagane og nettene vi hadde i stallen.

Nåke anna som er trygt er Småen. Småen er veldig trygg.
Så ka er det med meg og min oppvekst som gjør at eg føler meg så trygg i nærheten av dyr? Kem veit..

En siste ting som er trygt er Sunniva, Monica og Marita. Det er alltid like trygt med dei uansett kor vi er og uansett ka vi gjør.
Og med familien, sjølsagt!

No er det tidlig kveld, love gurthi.

Ingen kommentarer: