19. jan. 2009

I dag har eg sett Karlsvogna..

.. når eg fulgte Sunniva heim, etter at vi hadde sett nåken episoda av The L Word (Som vi kan takke Morten for at vi har tilgjengelig). Då såg eg Karlsvogna. Og Sunniva fortalte om at faren hennas hadde sagt at når han var liten, når han budde på kysten, då blåste det skikkelig. At dei ofte fikk vondt i hodet etter å ha vert ute i vinden, fordi den var så sterk.
Eg lika været, det skal eg innrømme. Hvertfall sånn som det er no. Eg er overbevist om at våren kommer snart! Det er 5-6 grader, og blåser som bare det. Himmelen er blå.
Eg lika det.

Eg lika vind óg egentlig, eg lika å kjenne at været, og krefter vi ikkje har den minste kontroll på kan rive tak i en.
No er det snart vår.

Så, i 'dette øyeblikk'/denne augonblink sitter eg på skrivepulten på det nyrydda rommet mitt, og spiser mamma sin heimelaga pizza. Ikkje fersk, dessverre. Så hører eg på radio på CDspilleren som eg har hatt hvertfall dei 9 siste åra.
Ånei, vintertreffminner: Gina works the diner all day. Working for her man, she brings home her pay for love, for love...

Hei, har du tenkt på at neste år er det 10 år sida år 2000? Masse har forandra seg. Men forandringa skjer vell i løpet av 10 år? Forandringa kan skjer over 1 år og, dei trenger ikkje nødvendigvis å være mindre.
Kver dag, kver time og kvert minutt bidrar du til å lage forandringa i ditt og andre sine liv.

Det her har vert en god mandag. Kanskje eg sakte men sikkert begynner å bli lit glad i den dagen då det er meir slitsomt å stå opp enn alle andre? Då du oppdager at over helga har dte blitt lysare om morningen? Då alle kommer sovande på skulen, og det er stille i klasserommet til læreren kommer? Då det fort er rykter ute å går, og snart plana for neste helg?
Det her har vert en god mandag. Det er snart vår, og det er snart helg. Det skal bli ei bra helg! love gurthi

Ingen kommentarer: