21. jan. 2009

say hello to good times

Jammen er vi heldige på Hafstad vgs. Trur du ikkje at det blir nyttårsball på oss? Å joda, det finner plass allerede i mårra skal eg sei deg. Då er det på med finstasen og det sjarmerande smilet før du humpa av gårde mot skulen i høghelte sko.
Min største frykt for i mårra er:
1. at eg ikkje greier å gå
2. At 6738 stk har samme kjolen som meg
.. Eg meina, den er plutselig på salg! Sjølsagt kommer hundrevis av andre til å ha den.
Ingen lika å gå med samme kjole som en anna, det veit eg! Til og med mamma inrømte her en dag at ho blei irritert på nyttårsafta når ho såg ei dame med samme kjole som ho.
Men nå alt kommer til alt er man ballklare. Eller? Eg vil sei at det er å ta litt hardt i. EG føler at eg ikkje har meldt meg på ballet, og at eg imårra får lyst å reise alikavell, at eg hiver på meg en kjole og litt sminke og springer alt eg kan i siste liten. Ta det helt med ro, eg har meldt meg på altså..

Sist men ikkje minst; ka gjør man med håret på ball? Vell, eg får presisere litt; ka gjør man med håret mitt på ball? Eg har virkelig ikkje peiling, og eg hata det.

No, no er det virkelig snart helg!

No er det brothers & sisters med mamma og Rolf, sjokoladekake og fruktsalat (håpa eg)
ciao, love gurthi

Ingen kommentarer: