10. jan. 2009

Maria, Maria, Maria..


Det er greit, vi veit at du gav ut albumet cause and effect som solgte til gull etter bare nåken få daga, vi veit at du er kjent over heile Europa og selger godt i USA, vi veit at du er kjempefin, vi veit at du har hatt en vanskelig barndom og at ingen kan sette ord på ting bedre enn det du kan.. Men Maria, virkelig?

Eg har sett frk. Mena live på TV fleire ganga opp gjennom dei siste åra, og eg hata å sei ditta, men ho skuffa. Gang på gang skuffa ho! Med så masse vibrator i stemma at det høres ut som ho er kjempenervøs og redd, og dårlig kontakt med kamera/publikum. I kveld såg eg ho på 'idretts gallaen' og ho presterte å; snuble i sine egne bein, himle med auga og synge feil! Mens ho var på scena og sang 'all this time'. Skuffa.
Eg er og skuffa over at ho skriver en kjedelig blogg, og at ho blogga kun på engelsk, og at ho aldri svara på kommentarane.
Det er virkelig kjedelig å like Maria Mena. Eg trur ikkje eg hadde dratt på en konsert med ho faktisk, for eg hadde vert redd for kor dårlig ho skulle gjøre det. Og at ho skulle ødelegge alle dei tinga eg lika med ho.

Ellers lika eg at det er storm ute, faktisk. I stad forsvant NRK1, det likte eg og. Eg lika vær. love gurthi

Ingen kommentarer: