28. jan. 2009

tenk på samfunnsfag. tenk på Berit!

Tenk på det. I mårra, dei to første timane skal eg møte både Berit og samfunnsfag. Tanken er så koselig at munnvikene mine er på grensa til å helle oppover.
that's just the beginning.
Så skal vi ha to timer spansk. Då skal eg møte uforberedt til en sannsynligvis innvikla prøve, og et så skuffa ansikt som bare Jon, spansklæreren, greier. Etter det kommer eg til å ha evig skyldfølelse for å ikkje ha øvd nåke som helst i dag, og så skal vi ha to timer naturfag. Neida! Det skal man ikkje! Istedenfor skal man på peppes med elevrådet, og får gyldig fravær for det. Nettopp fordi at alt elevrådsarbeid er gyldig fravær (ord tatt ut av munnen til rektor).
Så er det møte på rødekors-bygget ang. ungdomsbedrifta/ungdomslokalet kl 4. Når eg då, endelig kommer heim etter en dag fylt med både gode og dårlige prestasjona, ligger det mest sannsynlig en labrador å venter på meg i det eg kommer inn ytterdøra. Han vil over alt i heile verden gå en tur.

Mest av alt akkurat no vil eg sitte oppe heile natta med bestejenta (type Sunniva) og se the L word og snakke om teite og usaklige ting. Og så vil eg sove lenge.
godnatt! love gurthi

Ingen kommentarer: