8. jan. 2009

tåshda'


Du ana ikkje kor ufattelig lenge eg har gleda meg til den dagen her! torsdag <3
Vanligvis liker eg ikkje torsdag, fordi at den gir en falsk følelse av helg. Men no har eg virkelig følelsen av helg. Virkelig. Og eg lika det, for den er ikkje falsk. Imårra er det helg, bortsett fra at eg skal en aldri så liten tur på skulen fra 0620 - 1420. Det blir deilig. Så er det virkelig helg.

Eg blei invitert på fest i kveld, på Sandane av alle plassa. Men i og med at det er på Sandane, at det er torsdag, at det er skuledag i mårra og at det var med persona som ikkje var verdt bussturen, så takka eg nei. Nåke seier meg at eg hadde ikkje revurdert det om det så var midt i sommerfeiren... Så, det eg vil fram til: Ka skal du i helga?

Gud, tenk at det er torsdag! love gurthi.

Ingen kommentarer: