4. feb. 2009

Utfordring fra Helenenenene

UTFORDRING:

1.Gå til Mine Bilder/mapper
2.Velg den 6. mappen
3.Finn det 6. bildet
4.Sett bildet på bloggen og skriv litt om det
5.Inviter 6 nye og link til dem. Gi dem beskjed om utfordringen

Eg blei utfordra av HELENE
Så var det kem 6 eg skulle utfordre då.. hmm. Here it goes:
Kjetil og Sveinung
Arve
Kristina Marie
Martha
Andrine Faleide
Og den siste utfordringa sender eg til Mads (eg er sikker på at han ikkje kommer til å gjøre nåke med den. Men no har eg sendt 6 hvertfall!! )

Vell, det var jo veldig greit at den sjette mappa var 'eksempelbilder', og at det sjettet bildet var 'skilpadde'. Heldig eller uheldig, it's your call.

Sida eksempelbilder er nåke som ligger på dei fleste dataer når du får dei, så då kan eg fortelle litt om dataen min?
Først og fremst er det en Acer aspire 5050, med Vista. Eg fikk den til konfirmasjonen 29 April 2007. En bærbar var vell egentlig det som stod øverst på ønskelista mi til konfirmasjonen, og eg lo høgt inni meg av glede når eg pakka opp gaven fra mamma&pappa. No er han (dataen) heller treig, ganske vanskelig å samarbeide med og begynner å bli full av unyttige ting. Og det er alle dei egenskapane som gjør at eg så glad i han som det eg er, og at eg ikkje har lyst å bytte den ut.. med det første. love gurthi

1 kommentar:

Anonym sa...

Kuult =D