15. mars 2009

'eg føler meg trygg med Harry Potter oppå meg'


Eg regna med at du skjønna at det er snakk om dynetrekket mitt. Dei siste nettene har eg nemlig ikkje lagt meg aleine, men med Harry Potter, og eg lika det. I går gikk eg til og med så langt at eg gav han et 'godnattkyss' (etter press fra Sunniva&Monica) før eg la hodet mitt på ansiktet hans.

Ja, i går var egentlig eg ganske koselig kveld vil eg sei. Vi fikk gjort masse rart, og sjøldagt ikkje det vi skulle gjøre: nemlig snakke om Hemsedalsturen vår. Men vi kosa oss med sjokolasemousseén som Sunniva tok med seg, og resten av det som stod på bordet. Vi sang til og med singstar (singstore?), og konkluderte med at det var nesten et år sida sist vi sang.

Over frokosten i dag snakka eg og Sunniva om kor masse vi har lyst å bu på hybel. Det er mange som flytter på hybel og begynner på en skule langt heimefra for å komme seg vekk fra foreldrene, være ute så lenge dei vil og drikke som svampa på både tirsdag, onsdag og torsdag. Nei, det er ikkje grunnen til at vi vil flytte på hybel. Vi vil flytte på hybel for å kunne kjøpe og lage egen mat, og passe på kverandre, egentlig. Og sjølsagt det å kunne ta med deg en kem-som-helst heim uten at kem-som-helst må gjennom et forhør bare den setter joggeskoen på dørmatta. Vi skriev til og med lister.

Sunniva si handleliste:
Kvitost (1 kg)
eplejuice/appelsinjuice
druer
eple
pære
frokostblanding
smør
melk
frokostbrød/rundstykker
paprika
yoghurt
knekkebrød
pesto

Mi handleliste:
appelsinjuice
kvitost
bananer
knekkebrød
smør
paprika
brød
egg

Sunniva sine middagsforslag:
pasta
ris med saus / stekt ris
nudla
pannekaker
supper
smørbrød
pizza
potetmos

Mine middagsforslag:
omelett
ris + hermetikk
nudla
karbonade
pizza
div supper
Trondhjems sodd (?)
potetnøtter / potetmos
stekt ris

No skal eg rydde rommet mitt. Eg har bestemt meg for at i dag er dagen då stereoanlegget eg fikk til jul av pappa skal inn i hylla, og begynne å samle støv.
Vil du forresten se Inside Man (?) med meg i kveld?

For meg ser det rotet her ut til å ingen ende ha.. love gurthi

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm...
Lykke til med så lang handleliste, da må du jammen handle sjelden!

En hybelbuer.

Sunniva sa...

hehehe! eg ler :-)

Guro sa...

Eg må få understreke at det faktisk ikkje er eg som har den lengste handlelista..
Men det at du slipper å handle litt kver dag er vell en del av poenget med handleliste :)

Marita sa...

Dåke har jo berre sunne ting :O Eg ville absolutt hatt nugati, iste, sjokkis og massa anna godt på lista mi :D

Anonym sa...

Det er en del av poenget ja, men å ha råd til det du skal handle er nok resten!

En hybelbuer(den samme, forsåvidt)

Guro sa...

DU har råd til det visst du UNNGÅR å kjøpe alt det usunne, MARITA! ;)