8. mars 2009

Korven eller kurga?

Eg kan umulig være den einaste som blander orda 'kurv' og 'korg'. Ikkje at det er dei mest brukte orda i ordforrådet mitt, men alikavell ser det ut til at eg ikkje kan unngå dei innimellom. Og då blir det bare rot, kver einaste gang.
Æsj.

Så no er det søndag, going-on-mandag. (hahha?)
I løpet av den dagen her har eg funne ut at eg, kver mandag, setter meg 'uke-forsett' (heiter det det??). Det kan minne om nyttårs-forsett, bare at dei gjelder for ei kortare tids-ramme. Nemlig uka som kommer. Uke forsett kan være feks; legge seg før 11 kver kveld, drikke 345 flasker vann kver dag, ikkje bruke penger i kantina, kjøpe en etterlengta CD eller nåke så enkelt som å gjøre lekser. Eg kan umulig være den einaste som gjør det heller??
Det gikk opp for meg at den uka her var uke-forsettene små, ettersom eg tar fri på onsdag og gleda meg til helga. Ja, den uka her skal absolut bli overkommelig.. Sjøl om eg har en mistanke om at vi skal ha spansk prøve? eller norsk? eller gym?
Eg veit ikkje, og eg kunne ikkje brydd meg mindre. Så lenge den ikkje er i mårra :)

Ellers har helga (før uka - før helga) vert ganske så grei. På fredag gjorde eg ingenting fornuftig og storkosa meg, mens på lørdag derimot (!!). Lørdag stod en tur til Kristina Marie for tur, og vi tok i hvertfall igjen en del av det tapte. Bl.a. såg vi Bridget Jones.
Eg elska Bridget Jones. Når eg er ferdig med 'the outsiders', 'roald dahl' og 'breakfast at Tiffanys' skal eg lese Bridget Jones bøkene igjen. Eg kan jo eventuelt slå på stortromma å lese dei på engelsk óg? Time will show, I guess. love gurthi

Ingen kommentarer: