6. mars 2009

Sol og regn og latter og sang

.. Litt mindre sang kanskje, sida eg hoster like masse som eg snakker.

I dag gikk eg ut døra med forhåpninga om nok en vårdag, men allerede halvveis over utstillingsplassen kjente eg mikroskopiske regndråpa (og kjent som yr), og sånn fortsatte det. Ute blei det gråare og gråare, og når det var tett i tett med gråe skyer, SÅ slutta det å regne. Logisk. Det er fortsatt grått, og det regner fortsatt ikkje.

Det morsomme er:
pappa var ganske entusiastisk når han fortalte oss at han og Sølvi planla å kjøpe en 'rib båt', og klødde i fingrane etter å finne et bilde på google av en. 'Enda bedre!' tenkte han når han fant en link til youtube, og det her var det han kom over.
Eg ser for meg at det sitter en singel mann i 40-50 åra bak kameraet. Han kjøpte seg ny båt for litt sida, og har nettopp satt på ny motor. han er tydelig stolt, og bestemte seg for å legge filmen ut på sjølvaste YOUTUBE!
Eg ler fortsatt. Ha en fortreffelig fredagskveld, love gurthi.

Ingen kommentarer: