5. mars 2009

This is it

Eg og Sunniva er sterkt enige om å ta ett år (kem sa at ett år er nok??) fri etter vgs å jobbe, og å tjene lommebøkene våre tjukkare enn det som er sunt, og så bruke alle pengane på å reise rundt om kring å kjøpe det vi vil, og få med oss dei feitaste konsertane 'world wide'.
Tenk å jobbe som journalist i ka-som-helst-slags-blad/avis, og å få dra på både spennande og ikkje-like-spennande konserta gratiz, og få anmelde dei. Det må være en fantastisk jobb. Forekspempel dei Madonna skal holde i Oslo i sommer. Ingen kan sei at det hadde vert hensides kjedelig å få med seg den konserten? Problemet er derimot at du kanskje ikkje syns den er verdt pengane, for ikkje å snakke om at reisen til Oslo kosta en del. Om eg hadde fått dekka reisen og fått billetta for 200 kr så hadde eg ikkje nølt. Det å se Madonna live må jo være en opplevelse. Uansett er jo bare det å kjenne på 'konsert-følelsen', og et spent publikum det som utgjør halve konserten!
Ellers hadde det sjølsagt vert kjekt å få dra på Hove i sommer å se the killers, eller Coldplay i august.
Men eg skal innrømme at om eg måtte velge en konsert akkurat no, så blir det DEFINITIVT Michael Jackson i London i juli. Popkongen. Eg har ås lyst at eg skammer meg for å ikkje dra. Eg er ganske sikker på at eg ikkje får anledning, så eg satser på at han kommer med et 'comeback' om .. ti år kanskje? Og at eg har anledning til å dra då. SJØL om han sa 'this is it.. ' til et nervøst publikum i dag. For eg trur at Michael Jackson er en av dei som vil bli snakka om i lang tid. Sangane hans vil alltid bli spilt på radio. Folk vil lenge fortsette å høre på 'thriller', og det er alltid nåken som vil prøve å gjøre en 'moonwalk' like bra som Jackson.

Eg veit han har gjort utrulig mange teite ting, og kanskje ikkje går foran som det beste eksempel, men du ingen kan sei anna enn at han er fantastisk kul? love gurthi

Ingen kommentarer: