12. mars 2009

the winner takes it all

I dag er det fredag, og i går var det søndag. Den følelsen har eg bare hatt i heile dag..

Men i dag har Ingvar bursdag!! Og i den anledning:
1. Gav eg han den lille artikkelen om The Kelly Family som var i Spirit bladet (som eg tok fra kantina og leste i naturfagtimen)
2. Spiste vi (Ingvar + meg + Andrea + Charlotte + Morten + Kristina + Arve) krydderkake fra bursdagen til lillebroren til Kristina i siste time.
3. Skal vi spise brownies i mårra??

4. skal vi gjøre nåke KJEKT i midttimen i mårra... Eg har en hemmelig plan....
5. Fikk Ingvar + Arve trykke på 'slett alle meldinger' -knappen på mobilen min.

Ja, det vil sei at eg i dag er utilgjengelig! Så om du vil ha kontakt får du gjøre det 'the old way'; ringe til hus telefonen!
Stakkars mobilen min.

Ellers begynte skuledagen i dag med en bursdagssang for Ingvar og applaus til meg og Kristina etter at vi stakk av med 2 kåringa på fylkesmessa i går. Vi fikk plassering for 'beste lokalsamfunnsprosjekt' og 'beste teneste'. Vi er vel fornøyde, og det var vell en gjeng med ganske store smil som entra scena under begge utdelingane? Ja.

Tenk at eg, bare for et år sida, fant en dum grunn til å slippe nåken tima på FUSK; nemlig fordi det var ei weird messe med mange ungdomma som solgte vafla i gymsalen på Førdehuset. Og et år seinare står eg der, oppført som eigar i eiga bedrift. Merkelig.
Uansett, så var det både kjekt og læringsrikt, og eg oppfordra alle med en god idé til å starte ei elevbedrift! Og sjølsagt oppfordra eg alle dei samme til å komme på åpninga til 1st floor, som forhåpentligvis blir om ikkje så alt for lenge...


Torsdag er den ultimate dagen å gjøre ingenting på, sjøl om du har mange ting som burde blitt gjort. love gurthi.

2 kommentarer:

Anonym sa...

gjett om eg har sendt melding til deg i dag då...
SJØL om eg visste at du var utilgjengelig! blææ
ANYWAYS, meldinga mi omhandla punkt 4! :)

Arve sa...

pls ta med brownies.. brownies er religionen min