11. apr. 2009

Hvem er din egentlig far? Hva slags bil bør du ha? Hva slags type kjæreste er du? Hvilken kjendis er du? Hvilken TVkanal passer deg best?

Skal eg fortelle deg en hemmelighet?
Om du lurer på nåke av det, pluss enda en haug med unødvendige og upresise fakta, så har kan du finne svaret her.
Forøvrig har eg, som forhåpentlig vis alle andre, funne foruroligande masse av liten interesse i start sine quiz-sider, men alikavell er vell antall timer eg har brukt på alle dei forskjellige 'quizzan'e uvisst. Det er ganske greit å lese et spørsmål, og velge et alternativ, for så å finne ut om du kler svart eller grønn lipgloss best.

Eg avslutter med et urovekkande resultat eg fikk i testen: Hvem er din EGENTLIGE far?
(ser ut til at du endelig har møtt din overmann, pappa)
Resultat: Hvem er din EGENTLIGE far?
Gud
Skulle du sett på maken! Jeg vet ikke helt hvordan folk vil reagere på dette, du må nok gjennom en del tester, men mirakelutføring er vel ikke noe problem for deg? Det ser ut som om du er Guds ukjente sønn og Jesus er din bror. Dette burde du kanskje holde for deg selv? Vet ikke om verden er klar for deg helt ennå!

Bøy deg i støvet, love gurthi.

Ingen kommentarer: