6. apr. 2009

I don't believe in Peter Pan, Frankenstein or Superman

Å sei at hjertet satte seg fast i halsen og at pulsen var lik null når eg fant en 'very best of Queen' CD i ei skuff i hytta i Hemsedal er en overdrivelse. Men glad blei eg hvertfall! Gjett kem som har plana om å få kopiert dei platene inn på iPoden? Joda, du gjetta rett.
No er det ingen som gjøre nåken ting i leiligheten til pappa = vi gjør ingenting. Enga - Tromsø kampen går dårlig, og som konsekvens har vi satt tv'en på mute. Like greit.

Helga har vert rimelig overkommelig og ekstraordinær, om eg får beskrive den med egne ord (en liten smaksprøve av 'ei helg i Hemsedal med verdens bestejenter og godt vær' kommer forhåpentligvis snart, i form av bilder), og eg har smilt masse. Og ledd, som eg alltid gjør sammen med yndlingsjentene mine. Monica bestemte sengeplasser og plasserte meg og Sunniva sammen i dobbelsenga, og Marita nede i køyesenga. Sjølv la ho sin elsk på 2 etg. i køyesenga, rett ved sida av ventilen.
Mange ting har blitt diskutert og overveid, og vi har blitt enige om mange rare konklusjoner. Forhold kjæreste/foreldre, overnatting og mensen har vert hyppige samtaleemne, og sjølsagt har vi spilt bestevennespillet; friends! (Vi forstår forresten ingenting av det. Ikkje eg hvertfall. Er det en luring der ute som kan reglane godt nok til å forklare dei på en mindre komplisert måte enn sånn dei står framstilt i reglementet til spillet??)

No drikker vi (les: pappa og shæstn hans) vin og venter på dobbelepisode av 24, tjohei!
Bicycle races are coming your way
So forget all your duties oh yeah
Fat bottomed girls they'll be riding today
So look out for those beauties oh yeah
Takk for ei fantastisk helg, snuppene mine! love gurthi

Ingen kommentarer: