1. apr. 2009

Vår-ish

No er det første april, og baer 14 daga til den offisielle første vår-dagn. Nemlig 14. april, som er bursdagen til Live.
Ka gjør man når det er vår? Jo, man står opp til blå himmel og er frista til å gå naken til skulen fordi det er ser så varmt ut ute. Uansett tar man på seg et par tøysko før man går ut døra, hører på vårmusikk og irriterer seg over fuglesang.
For ca ei uke sida hilste eg på en gammal venn som eg ikkje har møtt sida høsten. Eg kosta støvet av han/ho (?) og førte han/ho ut i lyset, som han/ho ikkje har sett sida oktober. Det stemmer, i dag tidlig satte eg meg på sykkelen og trødde min vei til skulen. Etter 1 minutt angra eg sjølsagt sterkt, sida eg blei gjennomvåt fortare enn eg kunne sei paraply. No står sykkelen fint plassert i garasjen igjen. Den får vente litt, tenker eg.

Tilbake til våren:


ATM hører eg Norma Sass - June, og har vondt i magen. Tanken på livet som musikkanmelder frista fortsatt. Norma Sass skal på Øya, dit skal óg kanskje 3 lure tupper i klassen min. Men eg unna dei det, trur eg..
Eg lika den sangen. love gurthi

Ingen kommentarer: