2. mai 2009

And I just.. mmmhh

Ka trur du dei som sleit for at vi skulle få 'arbeideranes fridag' hadde sagt om dei visste kordan vi tilbragte den? Eg trur dei hadde vert innmari skuffa over at en så stor del av befolkningen bare assosierer 1. mai (helst natt til 1. mai) med rølpe fest og russ i gatene (og elva). Uansett kan eg vel ikkje sei at eg har nåke i mot at vi har en ekstra søndag i året. For det er det 1. mai er, en søndag.
Og når det er sagt kan eg skryte over at eg har jobba på arbederane sin fridag. Lønninga burde bli ekstrem.

I dag har eg både sprunge og skreke, og bilistane som kjørte forbi såg litt rart på meg. Det var fantastisk.
Så kom bestejentene på besøk og vi spiste og prata og lo og laga 'kjøttlyda'. En bra avslutning på en søndag vil eg påstå.

No burde sjølsagt sånne småjenter som meg ha lagt seg for lengst, spesielt med tanke på at eg skal møte uttafor Røde Kors bygget kl 7 (!!) i mårra tidlig, og joine en liten dagstur til IKEA. Jepp, 'hurra for det'!

But what am I gonna say
When you make me feel this way?
I just, mmm
It starts in my toes

Når vi snakka om 'hurra for det' kan eg forresten nevne at det ikkje er lenge til 17. mai. Og når eg seier 17. mai meina eg sjølsagt 16. mai. Eg gleda meg stort.
God natt og drøm søtt! love gurthi

Ingen kommentarer: