18. mai 2009

The Call

Eg befinner meg mellom Andrea og Eirik på datarommet, D109. Eg sitter med Krisitna* sin iPod på øret, og eg er fortsatt kvalm etter at eg for 2 sek sida lukka igjen auga og snurra stolen alt for fort rundt. Rar ting å gjøre ja, det kan du sei. Men eg likte det.
Hovedgrunnen for den handlinga, som blei gjort på absolut impuls var vel at eg fant en fantastisk sang på Krisitna* sin svarte dings og eg fikk lyst å være liten og springe gjennom en åker og spise jordbær og tryne på asfalten og få skrubbsår og grine og få trøst og bli kjempeglad for en iskrem som 'plaster på såret'.

Regina Spector - the call

Just because everything's changing
Doesn't mean it's never
Been this way before

All you can do is try to know
Who your friends are
As you head off to the war

Pick a star on the dark horizon
And follow the light

You'll come back
When it's over
No need to say good bye

* Krisitna er en skriveleif stappfull med internhumor type 1STB.
love gurthi

Ingen kommentarer: