13. mai 2009

Eg endte opp i London

Planen for i dag var å intensivt øve naturfag til eg begynte å brekke meg, og rømte ut av huset. Men for ørtande gang går ting ikkje som planlagt, alltid.
For ca 2 tima sida var eg ferdig på jobb, og var klar for en kveld med augene i naturfagboka. Eg tok på meg bikinien og tok boka med meg ut i sola, sjølsagt. Så avtalte eg med meg sjøl at eg måtte lese 10 sider til før eg fikk legge fra meg boka. 10 sider gikk fortare enn nåken gang, og eg la meg til å sove. Så blei det kaldt og eg tok med meg boka inn, og no sitter eg i stua og har diverse spiselig på et fat foran meg; jordbær, eple, bolle, vanlijekrem og en kopp juice. Eg har på meg ei gul joggebukse, svarte 'puse'-sokka med antiskli-ting under og, som alltid, den stripete genseren eg fikk av Sunniva når ho kom fra London. Den er bra. Mandror er eg forberedt, og vel så det, på et par tima med Gen og bioteknologi og Energi i dag og i framtida.
Så kom eg på at vi hadde 2 fritima i mårra før prøven då vi kan lese, og eg endte opp på sidene til marks & spencer og faith og river island og topshop og så vidare. Way to go!

I mårra får vi vite om vi kommer opp i engelsk skriftlig eksamen, og i natt skal eg sove med alle både fingra og tær kryssa, og håpe over alt anna i heile verden at B klassen blir trekt opp. Det hadde vert så vanvittig bra! Om vi ikkje blir trekt opp håper eg sjølsagt at ingen andre klassa blir trekt opp heller, for det hadde vert urettferdig. Det får vi altså vite kl 9 i mårra, du kan jo kanskje krysse en finger for meg og mine 29 klassekamerata du og? love gurthi.

Ingen kommentarer: