9. mai 2009

Eg skal tilbringe resten av livet i frykt for å møte Peter

Ja, i går tok Sunniva meg med på nåke eg virkelig aldri skulle ha blitt med på. Etter at eg kom fra Sandane var det rett til Førdehuset og på kino med Sunniva. Skjult. Det var jævlig.
Eg kan ærlig innrømme at eg kan ikkje huske å ha vert så redd nåken gang. Og karakteren 'Peter' er det eklaste er har vert forti nåken gang. En skog, et hus, en mann med hettejakke og Tefre vil aldri bli det samme igjen!

Ellers var i går en bra dag, og eg fikk gjort masse forskjellig. Eg skal utdjupe: Eg spiste lunsj med en Sunniva som hadde komt heim fra Sandane for helga, eg tok en god og lang og varm dusj, eg og Lars såg på Arne og Håkon som spilte.. Dota? Eg slo av en prat på 1 1/2 time med Ingvar som tok bussen til Sandane med meg (heldigvis), eg var med Sebastian, eg fikk sove på bussen, eg kjøpte snop og tok på meg tørre klær, eg var på kino med Sunniva, eg skrudde på alt lys i heile huset og undersøkte kver krok på jakt etter Peter og eg snakka med Sebastian.

No har eg gjort nåke veldig dumt. Eg tok fram ei skål med jordbær og tenkte eg skulle kose meg med dei mens eg skumma gjennom nåken maila, og så gikk eg for å pusse tennene. Har du hørt nåke så dumt? Ergo smaker jordbærene ikkje så bra. Tannkremen og tannkosten kan dra seg.
Ha en fin lørdag, love gurthi.

Ingen kommentarer: