4. mai 2009

"- It’s a f...... mini Woodstock out there!"


Eg tar meg sjøl i spørre ka i alle daga som feila dei norske festivalane, når alle er lagt på datoa som kresja for meg? Den artisten eg kan få med meg om eg vil er Madonna i Spektrum i Juli. Om eg vil, haha. Den einaste festivalen som ikkje kresja er Førdefestivalen, og der er det rett og slett uaktuelt å dra på nåke anna enn åpningskonserten!
Ellers går det nok lang tid før eg glømmer starten på fjorårets sommer. Oslo og Norwegian Wood med Sunniva. Foo Fighters var uglømmelig, og Jimmy Eat World (og Queens of the Stone Age, egentlig) var kjempe gøy. Om du kjeda deg skakk ihjel og har 10 min til overs anbefale eg deg å lene deg godt tilbake og klikke HER!

No er det bye bye love, bye bye happiness - og hello, hello, hola! mattebøker. Jiiz, pappa sa nettopp at eg må være verdensmester i å utsette. Eg er SÅ enig.
love gurthi

Ingen kommentarer: