24. mai 2009

oracular spectacular

Det er søndag, det har vert langhelg, og eg er klar for en mjuk skulestart i mårra med ekskursjon til Fjærland. Eg har hatt ei spektakulær koselig helg, og har gitt ordet 'å chille' ei helt ny og øka betydning.

No skal en plastkopp eller fleire med Sunniva appelsinjuice mens eg koser meg med nåken snertne utklipp fra Løvebakken, av den enkle grunn at det får meg til å le høgt. Eg kan love deg at eg skal storkose meg.
Til slutt må eg nevne at eg syns det er litt ironisk at det begynner å regne den dagen Sebastian drar fra Førde. Men det er greit. Regn er greit avogtil. Hvertfall når himmelen blir oransje i tillegg! I tillegg legger eg ved et bilde av en av tidenes morsommaste filma med Ryan Reynolds i hovedrollen, gotta love him.

do what you feel now
electric feel now
do what you feel now
electric feel now
do what you feel now
electric feel now

love gurthi.

Ingen kommentarer: