3. mai 2009

sun(e)dag

I går var man på Ikea med resten av 1st Floor gjengen og vi svidde av heile ca 40.000 kr. Det kan umulig være nåke anna enn lovande! Blant anna kjøpte vi Sune barkrakk og Martin stoler, vi kosa oss vel egentlig.
No er det på'an igjen med kvit skjorte, svart bukse, god middag og gnagsår kver søndag. Ja, eg skal servere i ei heil rekke konfirmasjona og samle inn penga før eg setter meg lykkelig på flyet mot London, om ca 4 uker. Det blir bra. men først og fremst er det mange andre ting som skal blir bra. Foreksempel det å bli ferdig med mattetentamen, og 16. mai, og vårværet.
I dag skal eg legge meg tidlig og smile.
En sjelden gang blir eg fortalt at eg ligna på pappaen min. Og her ser eg det faktisk sjøl, det er nåke med augene, er det ikkje??
You, Are you so scared that your just gonna let it happen?You, Are you so scared that your just gonna let it happen?You, Are you so scared that your just gonna let it happen?
love gurthi

Ingen kommentarer: