19. juni 2009

sssssmåen

Såjada, no sitter eg i resepsjonen på Thon hotell i Bergen og er klar for å ta kvelden. Den dagen her har vert forferdelig, og eg syns det er en glimrande god unnskyldning til å se jævlig ut. For det gjør meg, men det bryr meg fint lite. Nåke som ellers bryr meg fint lite er at iPoden min ligger igjen i Førde.
Å levere Småen på en kennel i dag, og vite at han ikkje skal gå fleire morgentura med meg, eller dele fleire epler med meg, var det vondaste eg nåken gang har opplevd. Tårane trilla til eg var så å sei dehydrert, og etter et glass vann var det påan igjen.
Den uka her har eg to mål. Det er å ta igjen all søvnen eg har tapt det siste året, og så skal eg se om eg greier å bli meir neger enn Sebastian. I tillegg har eg satt mål for sommerferien, og funne ut at det her egentlig var et greit tidspunkt å gi fra seg Småen på. Eg skal holde meg opptatt med å dra til Tyrkia, med å verte opp Savannah, med å tenke som en gal på Sebastian og begynne i det små å finne ut kass klær eg skal ta med meg til junaiten.

Let’s grow old together

And die at the same time

Om du trur at eg kommer til å sove godt i natt må du tru om igjen. Dessuten skal du ikkje tru, du skal vite.
Ønsk meg en fin flytur til sydenland, love gurthi.

Ingen kommentarer: