29. juli 2009

oss

Kan du tenke deg nåke bedre enn å våkne ved siden av han som får store pelikana til å flakse i magen på deg bare ved å smile til deg, eller legge hånda si på di? Han som får deg til å føle deg spesiell og ønska, og setter pris på deg? Han med ansiktet som er det siste du ser for deg før du sovna? Han med stemma du hører når du lukker augene? Han som får deg til å smile når du har mest lyst til å grine? Han som du kan være helt stille med, og syns at det er det deiligaste og mest naturlige i heile verden? Han som setter augene sine på deg og at det gjør deg kvalm? Han som er det einaste du tenker på? Han du savna bare han går for å hente nåke å drikke?
Det kan nemlig ikkje eg.

Om få tima skal eg møte verdens finaste gutt, og eg gleda meg på en rolig men hytserisk måte. Rart. Eg kommer til å smile så stort at det blir stygt, men alikavell vil han legge armane sine rundt meg gi meg en følelse av at alt vil gå bra uansett ka som skjer. At han alltid vil være glad i meg, og beskytte meg fra alt som kan såre meg. En følelse av å være trygg, rett og slett. Og åh, det er så godt. Vi skal smile og le og snakke. Og sovne og våkne.
Eg er verdens heldigste jente.

I run the water very very very hot
And then i fill the sink to the top with bubbles of soap
And then i set all the bottle caps i own afloat
And it's the greatest voyage in the history of plastic
And then i slip my hands in and start to make waves
And then i dip my tongue in a take a taste
It tastes like soap but it doesn't realy taste like soap
And then i lower in my whole mouth and take a gulp
...and start to feel mortality sorround me
I close my eyes and think that i have found me
love gurthi

Ingen kommentarer: