14. juli 2009

Steady watch me navigate ha-ha-ha-ha-ha

Oversvømmelse i kjelleren, hurra! Kem sa at tøysko egna seg til jobb? På med støvlane :)

Var ei melding som blei sendt fra min nokia til Sunniva sin sony ericsson, og no har eg kosta og moppa vann og 'gjørme' og sand i en time. Mens eg stod der å sang for meg sjøl fikk eg plutselige flashback til høstferien 06, kanskje? Hvertfall når vi var på Kreta, men ikkje fikk det været vi hadde håpa på. Tvert imot kunne vi sitte i baren å se på lynet på havet, og etter en liten timestid var det vått i resepsjonen, og trappa ned til kjelleren var en foss og vinduer var knust. Det var rett og slett koslig, men først NO har eg skjønt kor kjedelig det var for dei ansatte som trava rundt med vaskeutstyr og lignande redskaper i hendene.



Til slutt vil eg informere om at eg takka JA til Rigatur med mamma. Jentetur, jjjiiipppiiii!!!!! Og i dag har eg vert på lensmannskontoret å fått et NØDPASS sida den Amerikanske ambassaden sitter med passet mitt i et hemmelig skal en plass, aaatttmmm. No må eg bare finne ut ka eg har lyst å gjøre i Riga, vil du hjelpe meg kanskje? KLIKK HER ELLER HER ELLER HER ELLER HER og gi meg et tips og kass spabehandling eg bør prøve. Takk!

Eg er forresten glad i Sunniva med iphonen, sjøl om ho gav meg ei mystisk blemme på en merkelig plass i går. woootevah; EG ER GLAD I DEG SUNNIVA OG DU ER KUL OG EG`OG DU ER FOR KULE TIL Å GJØRE SÅNNE TING PÅ FACEBOOK!



No er det BACK TO WORK halvanna time før mamma og Rolf kommer med taco og skal spise middag med meg. love gurthi

Ingen kommentarer: