27. aug. 2009

A candle will not loose anything by lightning another candle.


En ny dag har passert med fart som et olja lyn, og

eg er litt trøttare enn eg har vert dei to tidligar ei kveldane. Vil sei at eg fortsatt har en smule jetlag, ja. Og eg syns det er rart å tenke på at Sebastian og Sunniva og Monica og Marita og alle der heime står opp no når som helst, og gjør seg klare for skulen, mens vi har nettopp komt heim fra 'scary movienight' hos Zach. Det er merkelig. Vi såg forresten The Strangers og ca 30 min av Mirrors. Ja.

Ellers har vi vert på skulen i dag, og eg har fått registrert meg i dei forskjellige faga eg skal ta. Eg skal visst være senior i år, hurra. Det betyr at eg får graduate (når blei det et forkorska ord??) og at eg har skap i en anna gang enn Sav og at eg får henge i seniors lounge i lunsjen og fritima. Ellers har vi gjort ca ingenting. Allison kom innom en tur, og vi såg på film av det eg/Morten har filma heime, og vi prata om laust og fast. Og så dro vi til Zach og delte Smash med alle dei snille barna og når klokke nærma seg 12 råna vi heimover i Toyotaen. Eg må sei at eg virkelig trivst med at alle har lappen.

Timeplanen min skal eg møte opp på skulen for å få i mårra, så då skal du få et lite utkast av den!! og så har eg fått en tryout til Robed Choir, som eg HELT ÆRLIG, trur kommer til å gå rett til dit pepperen gror, men det er vel verdt et forsøk?? Pluss at dirigenten der visstnok er dritkul, og alle eg har snakka med i Robed CHoir virka veldig hyggelige og håpa at tryouten går brrrrrra. Om du vil høre sangen eg har fått beskjed om å øve på kan du trykke HER, og skrive Blessing, glory and wisdom i søkefeltet.

No er det natta. Gwen ligger i senga og venter på meg, og det trådlause nettverkkket har tatt kvelden.

hei pus, love gurthi

3 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
andy sa...

lo dei av morten ??++ morten er morsom. det sa til og med cassie i dag i gymmen!! :)

Guro sa...

Morten er fantastisk :)