20. aug. 2009

jenter som kommer og jenter som går

Ingenting minna meg meir om Eivindvik enn iste på senga og paniske latteranfall. Det er godt å være med Marita og det at vi ler av ingenting. Både eg og Marita og Sunniva og Monica, kommer deifnitivt til å være en av dei tinga eg kommer til å savne mest dei neste 10-11 mnd. Det er tre fantastiske jenter som eg er fullstendig klar over at eg er veldig heldig som har. Dei er perfekte.

Dei tre jentene som eg såvidt nevnte tidligare kom valsande inn i livet mitt første skuledag i 8., og hadde då ingen anelse om at vi skulle bli meztmatezz 4 life. Då kom dei, og dei kommer aldri til å gå. Det veit eg sikkert.

Og veit du ka eg gleda meg veldig masse til? Til å komme heim til dei tre jentene mine igjen. Og vi skal være 'hay eskimoes' igjen. luuuv juu guyzz, love gurthi

1 kommentar:

Unknown sa...

Luv U 2, uknow <3