31. aug. 2009

'you guys are so funny'

Fredag var eg og Sav på Famous' Daves å piste og lo. Vi lo faktisk så masse at ei 4 år gammal jenta, som satt ved nabobordet, peikte på oss og sa; you guys are so funny!

Det er mandag. Det er siste dagen i august, og det er siste dagen i sommerferien. Eg veit ikkje om eg gleda meg eller grua meg til akkurat det. Det alle meina at eg burde grue meg til er en ting eg absolut ikkje grua meg til. Det har seg nemlig sånn at eg + alle dei andre utvekslingsstudentane ved Central skal møte på mr. Sandvik sitt klasserom i mårra kl 0720, og så skal vi gå sammen til the assembley der han skal presentere oss for heile skulen. Hurra-meg-rundt så kjekt det blir!
Ellers har helga gått kjempefort. Fredag dro som sagt eg og min noværande tvillingsøster/roomate på date. På lørdag tok Cheryl oss med på Walmart og the big K og vi handla litt av kvert. Feks. pizzarolls og brus til søndagkveld, då vi skulle ha movienight i kjelleren. Lørdagkveld såg vi en film, huska ikkje kass.. Men den var hvertfall bra. Og etter det var vi så rastlause at vi visste ikkje kor vi skulle gjøre av oss. Vi hadde rydda rommet, og Sav var nokså ferdig med leksene, dermed var det trygt å spørre Cheryl om tips til tidsfordriv. Det endte med at vi hadde bilen i en time og kjørte La Crosse på kryss og tvers. Gjennom universitetsområder og kirkegårder.
Så kom endelig søndagen vi stod opp og spiste, og derfra gikk egentlig alt ganske fort. Plutselig var klokka halv 6 og vi møtte Chet på videoutleigebutikken-tingen, og dro på the big K og så kjørte vi inom CHet, vi henta Becca og så kjørte vi heim. Og kort tid etterpå kom Allison. Og Patrick og Zach og Kelly. Så spiste vi og snakka og spilte 'would you rather..' og såg sjølsagt en film: 30 days of night. Det var noke en veldig koselig kveld, og eg trur eg er likt av dei fleste.


Ny garderobe til GGUURROO
kjøretur lørdag kveld.

På vei til å leie video/møte Chet.

Becca og Patrick øverst. Savannah, Guro, Kelly & Allison
litt av Becca, Savannah, Guro, Kelly & Allison
Forresten, alle i hopa, sjøl om eg har lagt til 'morsom, sjokkerande, spennande' under her betyr det ikkje at du får la være å kommentere. Tvert i mot. No har eg på meg rosa sokker, som er så mjuke som kattunger, med antiskli under. hei pus, love gurthi

1 kommentar:

Mari sa...

Så kjehehekt! :D
Eg kan sjå for meg den scena der, Guro! HIH