11. sep. 2009

hheellgg

Det er torsdag kveld, og som vanlig, så stresser eg med pakking. I løpet av lunsjen i mårra kommer Mary å henter meg og Andrea på skulen, og så er det straka vegen til Janesville med oss. Der skal vi på Rotary Inbound Orientation Meeting, eller nåke i den duren. Trur vi det blir kjekt? Åjada. Det er meldt både 25 og 26 og 27 og 28 grader i Janesville den helga her, så bagen min er ikkje full av tjukkesoker og hettegensere akkurat.
MANDROR ingen blogging på meg i helga!! (forhåpentligvis)
Ønsk meg god tur til Janesvillllllle. hei pus, love gurthi

PS!: Om du lurte drukner eg forresten i lekser. Det er skule fra morgen til kveld. Og det meina eg. visst du ser bortifra dopauser og dei få gangane eg snur meg vekk fra bøkene for å ta en matbit. Eg lika det ikkje, men eg trur eg har godt av å få innarbeida ei god rutine.

1 kommentar:

Mari sa...

Okei, eg hadde hatt godt av det samme, Guro!
GUUROO!! <3 koz