29. sep. 2009

ikkepedia / uncyclopedia

Det her gjorde eg i video-production i dag:
Og når eg satt der og sma-lo for meg sjøl lurte sjølsagt sidemannen min, Patcho (?) (En japse) på ka eg gjorde på. Og eg prøvde å forklare og oversette, og etter ca 3,3428 sek fant eg ut at dei har ei tilsvarande side, nemlig; uncyclopedia. Og så lo sammen av det som stod om MacGyver. Og Bush. Og Chuck Norris. Og så fikk vi nesten kjeft. Men bare nesten, fordi læreren er tard.

[this is (the picture) what I did in my video-production class today. And as I sat there, giggling, the guy sitting next to me got interested in whatever it was that made me laugh. I tried my very best to explain it, but realized after only 3.3428 sek. that it 'ikkepedia' also excists in an english version; uncyclopedia. And then the articles about MacGyver and Chuck Norris and Bush made us both laugh. And then we almost got yelled at. Almost. Because the teacher is retarded.
And from now on you'll get a 'mac gyver law' every day. Here's the first one! (only for my english-speeking-readers)
1. You can make a bomb out of anything, anywhere, anytime.
Good night and sleep tight! hugzzz from a cold and wet Guro who just came home from a footballgame with Allison. It was windy and rainy and it really reminded me of the west-coast-fall in Norway. Good times.]

Bah. Eg trur den uka her faktisk kan bli bra. Dagen begynte med en engelsktime der mrs. B sa at vi ikkje kom til å få lekser til i mårra. Nei, forresten hadde ho ikkje lekser til oss resten av uka! Flott, tenkte en naiv Guro, no kan eg fokusere på vanskeligare fag. Som matte og kjemi! Så kom ho til kjemi timen og oppdaga at det var ingen lekser der heller. Og det samme gjelder matte! Jøzz, ka skal eg sei?? DERFOR er planane mine for den uka her å 'work-ahead', sånn at eg er forberedt til timane neste uke og ikkje kommer bakpå. ÅÅHHRHHR eg er så ZMART!
godnatt og sov godt alle søte! Suss fra en våt og kald Guro som nettopp kom fra en football-kamp med Allison. Og det blåste og var surt og kaldt vestlandsvær. hei pus, love gurthi

3 kommentarer:

ANDREEEEA sa...

HEIDU. no har eg lest bloggen din i mattetimen. det var kjekt.
læreren har funne ut at eg suger, så det er jo greit at ho veit det allerede.
FYSJ FOR EN STYGG DAG!
men eg liker at du har ei bra veke:)

Guro sa...

åååhr. Det suger ja. HO forresten?? Franka? HO mattelæreren?? Det er feil. Det skal jo være Tor Alfred!

Andyy sa...

ikkje Franka nei. BJØRG
ho smiler og oppfører seg som om eg er tre år.
OG JA det skal vere tor alfred!!