9. sep. 2009

kjendizz som gjør lekser??



I mårra skal eg ha en test i kjemi. Då skal eg kunne det her. Valences. Eg skal ærlig innrømme at eg ikkje veit ka det er på norsk. Men spennande blir det hvertfall! utrulig nok, så trur eg at eg kan hvertfall 85% av dei. Men kjekt blir det ja tjooheeeeiii.

Ellers har eg vert i La Crosse i vel 2 uker no. Og eg i dag gjorde eg mitt store 'breakthrough' med TV opptreden! Du hørte riktig, Guro Thingvold var på TV. Nyhetene. Lokalnyheter for å være helt presis. Intressert i å s det fantastiske klippet?
LINK TO AMAZING VIDEO HERE - under WOXW.COM Top Video >> it's a video called Students React To Obama's speech, or click HERE to go straight to the video (hopefully).Watch it!
Eg regna med at dei som kan norsk kan engelsk, og skjønte ka akkurat det dreia seg om.

Eg kan óg fortelle deg ka som skjedde når detta blir filma: Eg gikk aleine til lunsj, kjøpte en liten pizza og appelsinjuice i kantina. Og oppdaga at det var ingen eg kjente der. Så eg tok med meg maten og veska ut for å se om det satt kjentfolk der. Og det gjorde det. Men dei oppdaga eg ikkje før etter at eg blei filma. Kos deg!! Og legg igjen en kommentar om kordan eg gjorde det første gang på TTTVVV i junaiten. Takk!
hei pus, love gurthi



3 kommentarer:

Anonym sa...

No har du vert på tv både i Norge og i USA. Du er dritkul :)

Unknown sa...

Eg fann eg ikkje!?!

Anonym sa...

HAhahahaha :D Det var sinnsjukt unødvendig av wxox, nokke som gjorde det 3 ganga kulare!!! :P
Hilsen din anonyme fetter ;)