4. sep. 2009

Nyttig informasjon



I dag har eg og Mary, kontaktpersonen min spist middag og kjøpt mobil tlf til meg. Det blei en LG BANTER med:
- changeable faceplates
- Sliding QWERTY keyboard
- 1,2 MP camera
- Chat-style messaging (???)
- bluetooth wireless technology

I tillegg til telefonen kjøpte eg kvitt deksel. Då ligna den kanskje veldig på den som er på bildet her. Bortsett fra at eg har en anna gutt som bakgrunnsbilde...

Nr mitt er: 1-608-799-0162. Eg veit ikkje om du må putte foran nåke ekstra lureri for å ringe fra Norge, nord i Europa til kontinentet Amerika. Det får du dessverre finne ut på eigen hånd! (eg er sikker på at det er fort gjort. Og visst ingen gidder skal eg ta meg av det sjøl)
Når det er sagt skal eg og sei AT eg beholder den gamle telefonen min (95 87 47 20), og eg veit ikkje om det er billigst å ringe til den eller til den amerikanske telefonen min. Eg trur kanskje det er billigst for både meg (pappa) og deg om du ringer (om du vil/må ringe) til sistnevnte). Med den amerikanske telefonen min kan eg ikkje ringe eller sende meldinger til Norge, derfor vil eg beholde den andre. Men eg kan ringe og sender meldinger til Sverige, av alle ting... Hmm, eg prøver å komme på om eg har glømt nåke. Eeh, eg har skype! 'brukernavnet' mitt der er guro.thingvold om eg ikkje tar helt feil. Og det er registrert på en av emailadressene mine: gogga_dog@hotmail.com eller guro.thingvold@hotmail.com. Om du vil sende meg en mail bruker du, nok en gang, sistnevnte.
SÅ, adressa mi, foreløpig. Som du veit er eg en rotary utvekslingsstudent, det betyr at eg skal bytte familie 2 ganga = 3 forskjellige familia. Men i DAG og dei neste 2 mnd er adressa mi:
(navn på toppen??)
1403 So. 29th St
La Crosse, Wi 54601
Og til junaiten, sjølsagt.

I mårra er det fredag og helg og 4. dag på high school og ei uke til eg drar til Janesville på rotary weekend-ting- SPANANDE. hei pus, love gurthi.

Ingen kommentarer: