20. okt. 2009

It's times like these

Det der får meg til å le. Egentlig. Og eg veit enda 4 stk som ikkje har kommentert der men som har vert heime fra skulen i dag. Jøsses.
Savannah kom heim fra skule&jobb litt over 5 og fortalte meg at 320 eleva ikkje var på skulen i dag. Det seier sitt, syns eg.
Eg tok temperaturen min for litt sida, og den var på heile 38,3 °C.
Men i dag har eg tenkt. Blant anna på at sist eg kan huske å ha vert så sjuk som det her var i januar i tiende klasse, når eg hadde bronkitt samtidig som Monica hadde brokk. Då var eg heime fra skulen ei heil uke. Og eg fikk virkelig erfare at eg syns sjukebesøk er nåke av det beste når man er sjuk.
Men Cheryl har kjøpt 3 forskjellige typer chips til meg og suppe og cola og surt snop, så eg skal nok overleve sjøl om eg ikkje får lov å gå på skulen i mårra heller.
(Eg syns forresten helt ærlig at vi som er sjuke skal samlast og sutre sammen)

[That makes me laugh. I think. Or cry. I'm really not sure.
Savannah came home from school&work and told me 320 of the students at Central stayed home sick today. That's quite a lot! I also took my temperature, which turned out to be 101 °F.
Anyway, I've been thinking an awful lot today. One of the things I've been thinking about is the last time I can remember being this sick. It was in January in 10th grade. I had bronchitis the same week Monica had hernia (what would I've done right now if it wasn't for House? Oh well, I guess I could've used an online dictionary). It was awful in a great way, or great in an awful way.
BUT Cheryl and Savannah have bought me three different kinds of chips, two kinds of sour candy and coke. And we've got bananas. I'm sure I'll survive.
(Honestly, I think all the 'sick people' should gather and be miserable together)]

I am a new day rising
I'm a brand new sky
To hang the stars upon tonight
I am a little divided
Do I stay or run away
And leave it all behind?

hei pus, love gurthi

4 kommentarer:

aaaandy sa...

WOW. koffor harkje dåkke sick-party?? det hadde vi i 'naustdal' tenkt å ha om alle fekk svineinfluensa. jepp.

anyrooooad, eg syns det var kult at når eg leste ditta innlegget hadde eg akkurat sunge times like these for meg sjølv!!

Guro sa...

Wow, dåke er kule!! Men eg trur det er fordi at vi bur på kver vår kant av byen :)

HAH, og det var passe tøft!!!

Unknown sa...

Haha, det huska eg. Vi satt om dagane og prata på skype gjorde vi ikkje? Og du fortalte meg kva du hadde drømt om og sånn? trur du hadde litt ville drømma/feberfantasiar..

Bli frisk snuppa :)
Love u :*

Guro sa...

Skype eller msn ja, eg huska ikkje :) Eg blir frisk ;)