11. okt. 2009

''utfordring'' fra Morten // ''challenge'' from Morten

Kor kjedelig er det ikkje at når eg først gjør nåke sånt som det her, så ender eg opp med et bilde av meg sjøl. og Loke, sjølsagt?
Med det eg kan gjøre er jo å fortelle deg om hesten på bildet, og ikkje personen. Eller skal eg la være å gjøre det her til et drikjedelig innlegg kanskje? Kanskje. Eg har hvertfall vert veldig glad i den luringen i fleire år!!! Det skal være sagt :)
[Isn't it stupid that when I first find out that I'm going to go through with something like this, I end up with a picture of myself? How am I supposed to tell you about myself, and if I've ever been in love with myself? And the horse, Loke.
What I can do, is tell you about Loke, and not me. But do I want this blog to be super-boring? No. So maybe I won't write an entire blogpost about a horse. Anyway I've loved this fellahh for several years and I still do. Just so you know.]
hei pus, love gurthi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Må berre få beklage at dette muligens har bidratt til å ødelegge eit innlegg.
Men følte eit sterkt press.

Guro sa...

Hahah, det går fint!