30. okt. 2009

"everything makes sense when you're with me"

Tirsdagkveld fikk eg ei melding som fikk meg til å føle meg som om eg kunne klare alt i heile verden. Eg kunne bli verdensmester i curling om eg ville, og eg kunne overleve fleire dager i en ørken. Eg kunne temme en tiger eller eg kunne svømme atlenteren. Eg kunne synge den høgaste noten og eg kunne få 6 / A i alle fag. Eg kunne styre et fly eller en u-båt.
Det var ei melding fra Sebastian, og eg er forelska.
Det er forresten nåke eg vil dele med alle dåke håplause romantikera der ute: Og det er at i Reliant K - Savannah synger han; everything makes sense when you're with me.
Det er så feil. Det er så veldig veldig feil. For ingenting i heile vide verden. Absolut ingenting, gir meining når eg er med Sebastian. Det gir så lite meining som det overhodet er mulig å gjøre. Det er sjukt. Og det er fantastisk. Det er kjærlighet. Og det gir ingen meining.


[Tuesday night I got a text that made me feel like I was on top of the world. I could be the world chamipon in curling if I wanted, and I could survive several days in a desert or climb Mont Everest. I could tame a tiger or swim across the atlantic ocean. I could sing the highest note and I could get an A in every class. I could fly a plane or 'drive' (??) a submarine.

It was a text from Sebastian, and I am in love.
There's also something I want to share with everyone that believes in magic lovestories: In Reliant K - Savannah he sings everything makes sense when you're with me. That's so wrong. That's so very very wrong. Because nothing in this whole wide world. Nothing at all, what-so-ever, makes sense when I'm with Sebastian. There isn't one thing that makes less sense than being with Sebastian. It's insane. And it's amazing. It's love. And it makes no sense.]
hei pus, love gurthi

Ingen kommentarer: