16. des. 2009

Greit

Det er på tide med ei aldri så kort oppdatering:
Først og fremst vil eg fortelje alle der heime at eg er i live og at Florida turen var betre enn fantastisk.
Vi hadde tre dagar i Disney World; tysdag - Epcot Center, onsdag - Magic Kingdom, og torsdag - Universal Studios. Magic Kindomg var en soleklar favoritt den gongen her, og eg tok alle 'berg-og-dal-bane-tinga' som var der! FANTASTISK. Det hadde du ikkje trudd om meg nei, huh? Etter Universal på torsdag kjørte vi 4 timar i bussen vår til Naples. Der sjekka vi inn på hotellet vi skulle overnatte på, og gjorde oss klare for camping. Fredag morgon kjørte vi til ein camp i Everglades, og splitta gruppa vår på ca 34 inbounds i to. Eg kom i den beste gruppa, sjølvsagd. Og med dei beste guidane. Sååååå sat vi oss i kanoane og padla. Vi padla i heile SEKS timar! wooooot wooot.Når vi kom fram til øya, Panther, var lykken like stor som om det var fred på jord. Vi dro heim frå Panther på laurdag, og hadde ein utrulig heimreise. Eg lovar deg at det kjem eit detaljert blogginnleg om bare den heimreisen. Som óg var 6 timar i kano.
Søndag kveld og ettermiddag var vi på hotellet i Naples igjen, og kosa oss veldig, og mondag morgon stod vi opp kl 4 og dro tilbake til Orlando og sat oss på flyet til Milwaukee. Eg ankom LaX i 7 tida i gårkveld, og dro rett til min nye vertsfamilie: familien Kember. Her stortrivst eg, og det minna meg veldig mykje om heime.

Gusj, nynorsken er så ruskete og nedslitt at det svir djupt i hjarteroti. hei pus, love gurthi.

5 kommentarer:

Helene sa...

... eg er så alt for misunnelig!

Sunniva sa...

EG ER SÅ STOLT! HURRA! HURRA!
FLINK.

Blir du med meg på tur til fornøyelsespark NO?!

Anonym sa...

Everglades?
Alligatorar?

ARTIG.

Sunniva sa...

GURO! DU? BERG OG DALBANER? Så flink!!!!

fortell alt, AAALT om din nye familie:)

Guro sa...

JA. EG BLIR MED!
Og tru meg Morten, det var artig :)

Og eg slaø sørge for å fortelle aaalt, aaalt om min nye familie :)