19. des. 2009

Så var det på'an igjen

Eg ligger under ei oransj dyne i ei ny seng i en ny etasje i et nytt hus med en ny familien og en ny hund i ei ny gate i en ny del av La Crosse. Å flytte inn hos fam. Kember har gått knirkefritt på alle mulige måter. Eg blir behandla som om eg har budd her for alltid og Jerry har like dårlig humor som meg! Kor fantastisk er ikkje det? Eg har et døme:
Tidligare i dag spilte eg piano (for første gang mens Nan&Jerry var heime), og Nan sa ho var 'impressed over how I played on ear', og Jerry såg rart på meg og sa at han trudde at eg spilte med fingrane. Men, eg fortalte han at i Norge spiller vi med ørene og!Ha,....ha....h.a....h.a...ha... Åh, det er mange sånne samtala kveer dag!
Eg tenkte eg skulle laste opp en heil HAUG med bilder fra Florida, men eg oppdaga sjølsagt etter ei lita stund at eg ikkje hadde nåken kabel som gikk fra kameraet mitt til dataen, og trakk den konklusjonen at kabler og sånt ligger igjen i Gill sitt hus. men Savannah skal komme hit en tur i mårra, så forhåpentligvis kan ho ta det med seg opp då :)
Av en eller anna grunn har eg en liten følelse-ting i magen min som seier at det juleferie no, men sannheten er at eg har 2 dager igjen på skulen. Og i løpet av dei to dagane må eg bli så og sei ferdig med et US. gov prosjekt, finn eei bok i engelsk (tenkte eg skulle lese secret life of bees??), en engelsk in-class stil, en matte quiz og en chem quiz, og en matte test. Mandag må eg kle meg i 'all-black' fordi vi skal ta bilde til årboka med koret, og tirsdag er dress-up-day, og eg får extra-credit i chem om eg kler meg i glitter og stas. Men det blir ei intressang og kort uke. Søndag kveld kommer Jessi&Kelsey&Jamie heim, og skal bli til etter julafta hvertfall. Den 26. eller 27. (er ikkje helt sikker, og orka ikkje å sjekke kalenderen) drar vi til Chicago alle sammen. Der skal vi sove på hotell i 2 netter, og se Jersey Boys, woot wooot!
Eg skal poste et nytt innlegg i mårra, med lit tbilder forhåpentligvis. eg LOVER. Det var forresten KONGE å åpne bloggen min og se at eg hadde heile FIRE kommentara på det forrige innlegget. TNXXX GUYZZZ
hei pus, love gurthi

4 kommentarer:

Unknown sa...

Bra at alt gikk så knirkefritt med flyttinga. Det likar eg å høyre!! :):)<3

Moi sa...

Ååå du storkoser deg sikkert med den humoren ;)
Måtte bare seie god jul og godt nyttår til deg :D
Skal hilse fra resten ;)
- Vilde

Moi sa...

Ååå du storkoser deg sikkert med den humoren ;)
Måtte bare seie god jul og godt nyttår til deg :D
Skal hilse fra resten ;)
- Vilde

ghfg sa...

"Ugly shoes", is quite MBT popular health shoes. Exterior than "holes are ugly shoe" on its solid, nature is the "internal" win, see this is global celebrity adored as "pocket stadium" Swiss MBT top hiking shoes health!cheap MBT shoes