20. jan. 2010

No lager eg en reklamefilm for Vanilla Coke.. trur eg

Og så har eg verdens beste mamma, som sender meg helt kverdagslige ting i posten like ofte som eg tar en ettermiddagslur. Med kverdagslige ting meiner eg:
- buff (4 stk faktisk. Gjtt om eg er den kulaste ungen i gata no? fo'sho')
- lånekasse-papirer / bekreftelse av stipend - wooot
- papirer fra forsvaret
- FREDRIK HØSTAKER si bok, hutte-meg-tu!

Ellers kom eg på at eg har glømt å takke/fortelle folk at eg har fått det dei har sendt til meg, så:
Tante Lene + 7:
Tusen takk for julekort og MIDDAGSLUREN!!!!! Og.. håndledd-varmerane, dei blir brukt flittig skal eg fortelle deg/dåke. og sjølsagt; pengerrr. Fantastisk.
Marita:
Tusen takk for hæærlig julegave. Eg tok en 360 når gaven din kom på døra. Maskara: bra. film: bra. Du er fin!
Tante Tone + 3 (+Riga =4):
Tusen tusen tusen takker for norsk SNOP. Det var kjempekjekt å få nåke anna enn melkesjokolade, som bl.a Ifa og Salt Sild!"dessverre" er eg den einaste i huset som liker lakris, så det får eg heelt for meg sjøl. Både bamsen og hjerteputa har lagt ved siden av meg kver natt sida fredag (det var då eg henta pakken hos Savannah). og parfymen! og bøkene!
ANDREA + Kristina:
Takk for det laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange brevet! Vi delte latter og tårer på alle tenkelige og utenkelige plasser som på gulvet på badet, rektor sitt kontor på skulen, gymsalen og i bilen. Det var fantastisk. Og takk for Nemi og Pondus! Vi har delt meir latter enn tårer, og det eg skal innrømme at det var kjekt å lese en god norsk vits igjen.
Tante Kari + Ivan:
For et FLORIDA-budsjett! Det var virkelig meir nødvendig enn både eg og du kan forestille oss. SÅ det kom godt med, mandror/med andre ord.

Eg er takksam, og eg bukker og neier og bøyer meg i støvet og tar av meg hatten og alt det der. Julegavene/korta eg hadde planer om å sende ligger fortsatt på kommoden på rommet mitt, men frykt ikkje - dei kommer. Allerede førstkommande LØRDAG skal eg og Nan dra på postkontoret og bli kvitt både buksa mi, skjorta mi og fløyta som eg hadde fire toner i...

Når det er sagt skal eg være dønnærlig og innrømme at vi drukner i melkesjokolade i Briarwood Avenue. Ikkje misforstå meg rett; det er kjekt, oh så kjekt. Men det er nesten sånn at eg begynner å lure på om eg skal ta med meg litt melkesjokolade heim. Kor kult hadde det ikkje vert å spise en melkesjokolade som er produsert i Norge, og som har vert i USA, og så spise den i Norge igjen? Med andre ord: Takk for alt snopet. Ta det helt med ro, om ikkje det amerikanske kostholdet sørger for at eg legger på meg gjør Freia det.

En dag.. snart... Når eg har tid. Det vil sei etter Milwaukee/Madison-tur, Kor-framføring, finals, ''dance party'' hos Patrick... Så skal eg laste opp bilder av alt mulig rart Nan gjømmer rundt om kring i huset, og ''wallen'' på rommet mitt! hei pus, love gurthi.

1 kommentar:

Anonym sa...

Amiable dispatch and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thanks you seeking your information.