15. feb. 2010

Its timehh

Her kommer endelig ei lita oppdatering, tjohei!
Spoers om eg ikkje bare skal begynne aa skrive kver dag at eg skal komme med et nytt innlegg rett etterpaa for eg har aldri i heile mitt liv (omtrent) faatt saa mange kommentarer paa et innlegg!
Det er mandag, og eg er meir eller mindre klar for ny uke. Eg har vel egentlig kkje naake valg, har eg?
Uka begynte ganske saa bra, og sida amerikanerane regna soendag som foerste dagen i uka skal eg begynne med soendag, altsaa i gaar.
Eg vaakna kl 8 i det som har blitt ''Guro's room'' i huset til Eric&Dee Paulsen i Sturgeon Bay, og ved siden av meg laag Alexis. korte to tima seinare kjoerte vi soerover fra Sturgeon Bay, mot Madison. Alle sammen var noksaa utslitt etter 3 daga med "trening" (rehearsal?) fra 9-18. Eg var hvertfall utkjoert. Den helga her hade vi dressrehearsdal og fikk se kostymene vaare for foerstee gang. I ett av nummera har alle jentene roed paljett kjole, og den sitter som SMURT paa meg. Det negative med paljettane er at det kutter oss i nakken og langs underarmen, men hei, saant maa man kunne leve med i showbizz! I Madison blei eg satt av ved leigligheten til Kelsey og Jessie, og etter ei luta stund kom Nan og jerry.. OG GUS! Saa dro vi aa spiste lunsj, og foer vi kjoerte tilbake til La Crosse 'sjekka vi ut' en ny matbutikk i Madison. Den var smashing. saa kom vi til La Crosse i 7 tida, og eg dro rett til Marcus der eg moette heile vennegjengen og vi gikk for aa se Dear John. Som levde opp til forventningane, men ikkje meir.
Den uka her er olympic week. Basically er det for aa faa opp 'school spirit', saavidt som eg har skjoent det hvertfall.
I dag var det 'roll out of bed day', saa 90% av eleva og laerera paa Central gikk i pysj.

Imaarra er det superhero day, onsdag er det beach day, og paa torsdag (som er siste skuledag den uka her) er det olympic color day. For to uker sida kjoepte&mottok eg olympic week tskjorta mi, og den er svart, fordi eg er senior. Seniors har svarte, juniors har roede, sophomores har blaa og freshmen har groenne. I tillegg dekorer vi 'hallways'ane vaare etter fargen vi har, og gir 'hallway'en et theme. Vaart theme i aar er The Dark Knight, og vi har hatt 3 moeter der vi har diskutert kordan vi skal dekorere, og for aa vaere doenn aerlig, saa trur eg at det kommer til aa se noksaa bra ut! Junior (det vil sei alle vennane mine: savannah, Allison, Zach, kayli, Kelly, Qai + + +) sitt theme er 'hell', og Chet har en vill ide om at han kan bygge en flamme av ei lita vifte, lyspaere og roedt silkeapir, og plassere den i trappeoppgangen. Hah. Oh, well.
I kveld, i samband med olympic week, er det 'talent show' paa skulen. det skal visst vaere et aarlig hoegdepunkt paa skulen og en av dei beste konsertane. Saa det gleder eg meg til. Overraskande mange har hvertfall kjoet billetter, og eg haaper auditoriumet blir fult! (auditoriumet vaart er paa stoerrelse med storesalen i Foerdehuset).
Ellerssss, gjoer eg meg klar for SOLO ENSEMBLE! Som er no paa loerdag. Eg skal synge solo (bel piacere) og eg skal synge en madrigal med naaken jenter fra koret (Ein Heinnlein Weiss). Eg lika begge sangane godt, og ja, kor er fortsatt yndlingsfaget mitt, LETT! Vi har smaatt begynt aa jobbe med en ny sang i koret og, den heiter My True Love Has My Heart, og eg lika den og veldig godt!

Det var ei smaa-dramatisk helg ettersom at en av vertsfamiliane i sturgeon bay tilbydde rotary studentane i huset vodka, og laerte dei 'drinking games'. I tillegg har det vaert guttedrama paa det HOEGSTE nivaaet du kan tenke den i vennegjengen. Greit, eg skal vaere aerlig, det er alltid naaken som krangler over en gutt i vennegjengen vaar, men den gangen her var det en smule meir serrioest enn det burde vaere naar man er 16 aar.
Sist men ikkje minst: Central sitt mock Trial lag (inkluderer savannah, zach, evan & Allison) tok foerste plass i regionals i helga. JIPPI! og GCS (Grand central station, vaart hoved show choir) tok 2. plass i Logan Competition.
(link til Central si heimeside HER!!!!, eg anbefaler at du snuser rundt der inne om du vil vite meir om ka som skjer paa skulen)

Ti slutt, og foer eg gloemmer det, i photography, maa eg skrive en essay om en fotograf, har du et forslag til en fotograf? :)

Naar det er sagt vil eg meddele at eg vurderer aa bli med paa fotball til vaaren, sesongen begynner 22. mars. ka syns DUU? (og ja, fotball-soccer, ikkje amerikansk fotball)
hei pus, love gurthi

2 kommentarer:

Sunniva sa...

Du må skrive om Elliott Erwitt!!

Andyyy sa...

GOD UPDATE GURO :)

og ja, eg syns du skal spille fotball :D