4. feb. 2010

when you believe..

Eg trur på mange rare ting.
Eg trur at vi blir reinkanerter (?? eg ANA ikkje kordan man staver det, og eg bryr meg ikkje nok til å slå det opp) etter døden. Eg trur at andre gjør mot oss som vi gjør mot dei.. Eller, det lønner seg hvertfall, ''the golden rule''.
Eg trur at ei god natts søvn er til større hjelp før en stor prøve enn nåke anna.
Eg trur at det sunnaste kostholdet/livsstilen er å spise 4 måltider kver dag, og på ca samme tidspunkt kver dag. At du får 8 timer søvn kver natt, og at du legger deg/står opp til samme tid kver dag.
Eg trur virkelig at om du får til nåke så enkelt som det så ser livet ditt med en gang masse lysare ut; du får meir energi og motivasjon.
Eg spiser 3 måltid kver dag. Frokost i 7 tida, lunsj ca kl 11. Og så spiser vi middag mellom 7-8(19-20) en gang. Og det er faktisk nok. I fjor spiste eg 4 måltider kver dag: frokost i 7/8 tida, lunsj i 11/12 tida, middag i 4/5 (16/17) tida, og kvelds mellom 8 og 10 (20-22). Eg legger meg kl 11 kver kveld, og står opp kl 6. Det er 7 timer søvn. Og eg syns det er sjokkerande, og eg forstår rett og slett ikkje kordan eg klarer det. Eg hadde ei uke der eg absolut ikkje fikk sove om kvelden, og ei heil uka hadde eg 5 timer søvn kver natt.
Eg regna med at eg no kommer til å få emailer i øst og vest fra mamma og onkler og tippoldeforeldre som bekymra seg for kostholdet mitt. Men det går bra.
I tillegg trur eg at eg har fått en ny yndlingsfrukt; grapefrukt!! Ja, tru det eller ei. Eg spiser ca. en grapefrukt kver dag. Og det har eg gjort i 6 daga no! 6 daga på rad.

I en venneflokk på 12 vil eg sei at det er to av oss som spiser frokost. Eg spiser alltid frokost (En anna ting eg trur på: frokost er det viktigaste måltidet, LETT), og så er det som regel en anna som har spist frokost og. Patrick spiser av og til et eple om morningen. Savannah spiser av ogtil kjeks med ost på. Allison har av og til med seg litt frokostblanding som ho knasker på. Kelly spiser av og til ei mandarin.. and thats pretty much it. Eg syns det er sjokkerande og.

Om en liten time kommer det etterlengta blogginnlegget med bilder av Nan sine koselig ting rundt om krin gi huset + + + hei pus, love gurthi

Ingen kommentarer: