26. mars 2010

freddan' sa e'

Det er fredag. Eg har to tester seinare i dag, og eg har retta to testa for Mr. Bechtel tidligare. Og eg har snakka med sosiology laereren min om en test eg gikk glipp av, og den skal eg ta opp igjen etter ferien en gang.
Ja, ferien.
I dag er siste skuledag foer springbreak! wooot.
Ja, sprinbreak, eller paaskeferien, er endelig her. 11 daga uten skule!!
Eg trur ikkje det har gaatt opp for meg enda. At det er ferie, altsaa. vanligvis pleier man aa ha en eller anna slags 'foelelse' som forteller deg at this is it siste dagen for ferien, men det har ikkje eg.
Eg har en foelelse, og det er sult. Men heldigvis er det luncj om bare 14 minutt!
Tankane mine gaar til daake der heime som allerede har begynt paaskeferien, og sikkert har en travel timeplan for dei neste dagane. om 25 tima eller meir er eg i bilen til Cheryl sammen med Cheryl og Savannah paa vei til Minneapolis. Fra 'the twin cities' (som er Minneapolis) skal vi fly i maarra ettermiddag, og vi skal lande her:
Washington D.C.
Det blir bra.
Der skal vi rundt om kring paa museer og delta paa andre turist-aktiviteter, og vi skal 'shoppe', sjoelsagt. Og vi skal leiter etter 'prom'-kjoler. Det gleda eg meg til, sjoel om eg er litt usikker paa om eg finner en eg kommer til aa like. Men man trenger vel ikkje ta sorgene paa forskudd?
Vi kommer heim igjen fra D.C. paa soendag, og daa er det enda to daga til skulestart. Og saa fort som eg kommer heim igjen skal eg flytte flyttelasset mitt fra fam. Kember sitt hus, og til fam. Lillejord.
Det blir baade spennande og trist, goey og lengselsfult.
Det eg veit om familien Lillejord den dag i dag er:
- Soeonnen deira (SUNNIVA: merk deg at eg ikkje skreiv 'dies') doede for to aar sida av anrkotika bruk, daa var han 28 aar gammal.
- Dei har et gigantisk hus og en spektakulaer hage, med perfekt beliggenhet.
- Dei har en sjokoladebrun kongepuddel som kommer til aa sove i senga mi om eg lar den.
- Mor/Meredyth er pensjonist.
- Svigerdattra deira doede kort tid etter soennen doede.
- Far/John er ikkje medlem i Rotary.
- Dei har vert vertsfamilie foer.
- Dei er vertsfamilie for ei kinestisk jente som gaar pa UW-L (university of LaX)og spiser middag og saant med ho innimellom, men ho bur paa 'campus'.

Det var det for denne gang! HA EN FIN FERIE
hei pus, love gurthi

2 kommentarer:

Sunniva sa...

fliink Guro:) har lært meir norsk i uniten ser eg.
Anygay, STAKKARS familie. Liksom, trist at begge ungane har dødd:(

eg har ikkje feriefølelse, men så har eg jo vore på jobb i 8 timar i dag............ flink.

Therapy4help sa...

If you are committed to getting yourself back into a pain free state of living without drugs or surgery, then muscle balance therapy and exercises might just be the treatment you're looking for.