3. mars 2010

.. og eg var ikkje den einaste som stod på scena den helga her!



Grand Central Station competed in Brodhead, Wisconsin on February 27th, winning the Grand Championship and awards for Best Band, Best Vocals, and Best Choreography. Congratulations! GCS and Central Connection will perform at Central on March 11th at 7:30 pm along with the Jazz Band.
(henta fra Central High School sine heimesider)
Hurra hurra. Grunnen til at eg egentlig la ut det bildet der var fordi at Kelly (i midten i bakgrunnen, på en måte) ser gal ut, og han mørke litt til høgre ser ut til å elske det han driver med. For ikkje å snakke om det ubeskrivelige uttrykket og bevegelsen Patrick holder på meg i framgrunnentil venstre.
Sida eg egentlig skulle være med i GCS crew (det vil sei at eg hjelper til backstage med kostymer og skift mellom sanger og sånt) OG sida eg har en del venna i GCS er det kjekt når dei gjør det bra. Og fordi eg er elev på Central, sjølsagt... Eg har tenkt å spørre om eg kan bli med dei på neste competition, som og er den siste. Jeapp.
Tenk at eg bare blogga 9 ganga i februar! hei pus, love gurthi

1 kommentar:

ghfg sa...

"Ugly shoes", is quite MBT popular health shoes. Exterior than "holes are ugly shoe" on its solid, nature is the "internal" win, see this is global celebrity adored as "pocket stadium" Swiss MBT top hiking shoes health!cheap MBT shoes